Terleme Uygulama

uygulamaları genç, dinlenmiş ve dingin görünmek isteyen kişilerin sıklıkla başvurdukları ve düzenli olarak yaptırdıkları bir gençleşme tekniğidir. , Clostridium isimli mikroorganizmadan üretilen, doğal ve saflaştırılmış bir proteindir. Bu protein, kırışıklığa neden olan kaslara çok ince uçlu bir enjektör iğnesi ile düşük dozlarda verilmesi ile uygulanmaktadır. İşlem sonrası, hedeflenen kaslarda belli bir süre kas kasılmasının durması/ hafiflemesi hedeflenir.

Ankara'da ile terleme tedavisi & fiyatı

Ankara'da ile terleme tedavisi yaptırmak ya da fiyat öğrenmek için 0532 064 12 12 numaralı telefondan mesai saatlerinde bize ulaşabilirsiniz. Tüm sorularınızı iletişim sayfasındaki formu kullanarak ya da linke tıklayarak Whatsapp üzerinden bize iletebilirsiniz.

Terleme uygulama

Genç, dinlenmiş ve dingin görünmek isteyen kişilerin başvurdukları bir gençleşme tekniğidir olan terleme tedavisinde de etkilidir.

Yüz ve Boyun Uygulaması

Alın, göz çevresi (kaz ayakları), kaş arası, burun yan duvarı, dudak üzerinde ince çizgiler, boyun derisindeki kırışıklıklar ve bantlar, yüz ve boyundaki mimik kaslarının kasılması sonucu oluşur. Bu bölgelere yapılan ile hedeflenen, kasın neden olduğu kırışıklığın veya bandın bir süre boyunca kaybolmasıdır. Böylece hastanın şikayetçi olduğu yorgun, kızgın, üzgün yüz ifadesi ortadan kalkar ve ortaya daha kırışıksız, daha genç, daha dinç ve dingin bir yüz çıkar. İhtiyaç halinde bazı hastalara uygulaması; dolgu, mezoterapi, lazer, mikro iğneleme gibi uygulamalarla desteklenebilir. Doğru sonuçlar elde edebilmek için tedavisi, yüz ve boyun kaslarının anatomisini iyi bilen tecrübeli ve deneyimli hekimlerce yapılmalıdır. İşlem çok ince uçlu bir iğne ile kırışıklığa neden olan kaslara enjeksiyonla yapılır. Çok ağrılı bir işlem değildir; yalnızca o bölgede hafif bir yanma ve acıma hissedilir. İhtiyaç duyulursa öncesinde anestezik etkili kremler sürülebilir.

Terlemeyi Önlemek İçin Uygulaması

Koltuk altı bölgesi terlemesi ile el ve ayaklardaki aşırı terleme, hastaların sosyal hayat, okul ve iş hayatlarında sorun yaşamalarına neden olabilir. İşlem, çok ince uçlu bir iğne ile enjeksiyonla yapılır; işlem öncesi bu alanlara lokal anestezik etkili kremler sürülebilir. Bu bölgelere uygulanan , koltuk altı, el ve ayak terlemesi şikayetlerini 6-9 ay süresince ortadan kaldırır.

Masseter uygulama

Çiğneme kaslarından biri olan masseter kasının olağandan daha güçlü ve büyük olması, diş gıcırdatmaya, diş sıkmaya, baş ağrısı, çene ağrısı ve kulak ağrısına neden olabilir. Bu nedenle uygun hastalara yapılan tedavisi, masseter kasında yol açtığı incelme nedeniyle bu şikayetlerin azalmasını sağlayabilir. Aynı zamanda bu uygulama, yüzün alt kısmında incelme sağlayacak ve yüze farklı bir form kazandıracaktır.

Migren uygulama

Migren uygulama, migren hastalarının baş ağrısı tedavisine yardımcı olmak hedefiyle alın, şakaklar, ense ve kafada belirli noktalara deri altına uygulanır.

Ankara'da ile Terleme Tedavisi Fiyatı Öğrenin

Öncelikle işlemi için uygun olup olmadığınızın belirlenmesi gereklidir. Kliniğimizde yapılacak ön görüşme ücretsizdir. Fiyat kişiye göre değişiklik göstermektedir. Detaylı bilgi ve sorularınız için 0535 457 84 99 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.