Cilt Leke Tedavisi

Leke tanımlaması, oldukça geniş bir tanı yelpazesini içerir. Güneşe bağlı masum çillerden, hormonlara bağlı olabilen melazmaya ve hatta bazı deri kanserlerine kadar birçok hastalık, leke klinik tanımlamasının içerisine girer ve bunların hepsinin tedavisi birbirinden farklıdır. Bu nedenle öncelikle konunun uzmanı bir doktor tarafından muayene edilmeniz ve tanı almanız tedavinizin ilk ve belki de en önemli noktasıdır.

Ankara'da leke tedavisi & fiyatı

Ankara'da leke tedavisi yaptırmak ya da fiyat öğrenmek için 0532 064 12 12 numaralı telefondan mesai saatlerinde bize ulaşabilirsiniz. Tüm sorularınızı iletişim sayfasındaki formu kullanarak ya da linke tıklayarak Whatsapp üzerinden bize iletebilirsiniz.

Cilt Leke Tedavisi

Güneşe bağlı masum çillerden, hormonlara bağlı olabilen melazmaya ve hatta bazı deri kanserlerine kadar birçok hastalık, leke tanımının içine girer.

Melazma

Bize en sık başvurulan leke nedenidir. Hormon ve güneş ilişkili bir leke türüdür. Bazı ilaçlar da ortaya çıkmasını kolaylaştırabilir ya da alevlendirebilir. Gebelik maskesi olarak da adlandırılır ve kadınlarda daha sık görülür. Tedavisi, pigmentasyonun derinliğine göre belirlenir ve birçok hastada hem derin hem yüzeyel yerleşim aynı anda görüldüğü için farklı tedavi yöntemleri birlikte kullanılır.

Leke Tedavisi Yöntemleri Nelerdir?

Merkezimizde uygulanan leke, iz ve matlık tedavileri tanıya göre tek ya da kombinasyon tedavisi halinde uygulanır.

Ankara'da cilt leke tedavisi yaptırmak ve fiyat almak için bize ulaşın

Öncelikle tedavisi uygun olup olmadığınızın belirlenmesi gereklidir. Kliniğimizde yapılacak ön görüşme ücretsizdir. Fiyat kişiye göre değişiklik göstermektedir. Detaylı bilgi ve sorularınız için 0535 457 84 99 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.