Glutatyon

Glutatyon, reaktif oksijen moleküllerini ve serbest radikalleri yok ederek vücudu koruyan çok güçlü bir antioksidandır. Doğal olarak tüm vücutta üretilen, yoğun bir şekilde karaciğerde ve beyin hücrelerinde etki gösteren bir molekül olan glutatyonun üretimi, kötü besleme, alkol, ilaçlar ve toksik maddelerden dolayı azalmaktadır. Bu yüzden dışarıdan alınması gerekmektedir. Laboratuvarda özel yöntemlerle hazırlanan bir biyoteknoloji ürünü olan Glutatyon, damar yoluyla uygulanan bir destek tedavi sağlar.

Ankara'da glutatyon tedavisi & fiyatı

Ankara'da glutatyon tedavisi yaptırmak ya da fiyat öğrenmek için 0530 134 52 48 numaralı telefondan mesai saatlerinde bize ulaşabilirsiniz. Tüm sorularınızı iletişim sayfasındaki formu kullanarak ya da linke tıklayarak Whatsapp üzerinden bize iletebilirsiniz.

Glutatyon

Güçlü bir antioksidan olan glutatyon, yaşlanma karşıtı etkisinin yanı sıra beyni ve vücut dokuları serbest radikallerin zararlarından korur. Kanserojen ve toksik maddeleri etkisiz hale getirerek vücuttan atar. DNA ve protein yapımında önemli rol oynar. Glutatyonun herhangi bir yan etkisi yoktur; aksine vücuda tam destek sağlar.

Glutatyonun genel faydaları şu şekilde sıralanabilir:

• Oksidatif stresi azaltır.
  • Sedef hastalığının etkilerini azaltır.
  • Yağlı karaciğer hastalığında hücre hasarını azaltır.
  • Yaşlı bireylerde insülin direncini arttırır.
  • Periferik arter hastalığı olan insanlarda mobiliteyi arttırır.
  • Parkinson hastalığının semptomlarını azaltır.
  • Otoimmün hastalıklara karşı savaşmaya yardımcı olur.
  • Kontrolsüz diyabetin etkisini azaltır.
  • Solunum hastalığı semptomlarını azaltır.
  • Ciltte aydınlanma ve parlaklık sağlar.
  • Ciltteki lekelerde açılma ve azalma sağlar.

Glutatyon, ağrısız bir şekilde enjeksiyon ile damardan yapılan uygulamadır. Uygulama 10-15 dk sürer. Glutatyon tozu, uygulanmadan önce ampuwa ya da saf su ile çözündürülür. Mutlaka damardan alınması gerekir. Çünkü ağızdan alındığında midede etkisi yok olur.

Seanslar ilk uygulamada 6 seans olarak, haftada 1 ya da 2 defa olmak üzere (kişinin isteğine bağlı olarak) ya da 6 hafta sürecek şekilde uygulanır. Seans sıklığına ve sayısına doktorunuzla birlikte karar vereceksinizdir.

Glutatyon Terapisini Kimler Kullanamaz?

• Kanser tedavisi sırasında kemoterapi ilaçları kullanan kişiler (çünkü karaciğeri daha toksik bir hale getirir)
  • Hamile kadınlar
  • Emziren anneler
  • Küçük yaştaki çocuklar (doktor önermediği sürece)

Ankara'da glutatyon tedavisi yaptırmak ve fiyat almak için bize ulaşın

Ankara'da glutatyon tedavisi yaptırmak ya da uygulama hakkında bilgi edinmek için bize 0530 134 52 48 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.