Hacamat

Ankara'da hacamat & fiyatı

Ankara'da hacamat yaptırmak ya da fiyat öğrenmek için 0530 134 52 48 numaralı telefondan mesai saatlerinde bize ulaşabilirsiniz. Tüm sorularınızı iletişim sayfasındaki formu kullanarak ya da linke tıklayarak Whatsapp üzerinden bize iletebilirsiniz.

Hacamat

Hacamat, özetle deri altında birikmiş, vücutta hastalıklara neden olan toksik kanın vakumlanarak dışarı alınması işlemidir. Deri altında birikmiş kan, kan olma özelliğini yitirmiş koyu renkli pelte kıvamındadır ve bağışıklık sistemimizi olumsuz yönde etkileyerek birçok hastalığa davetiye çıkarmaktadır. Tedavinin başarılı olabilmesi için kan alınacak noktaların ve bölgelerin doğru seçilmesi son derece önemlidir.

Hacamat uygun zaman dilimlerinde, usulüne uygun olarak yapılırsa vücudun dışarı atamadığı ağır metaller, toksinler, serbest radikaller, kullanılan ilaçlar ve sağlıksız gıdaların vücutta bıraktığı kalıntılar dışarı atılarak bedenimizin normal sağlıklı formuna kavuşmasına katkıda bulunur.

Hangi Durumlarda Uygulanmalıdır?

• Ağrılı adet ve menopoz şikayetlerinde
  • Astım, bronşit rahatsızlıklarında
  • Bağışıklık sistemi hastalıklarında
  • Çene eklem rahatsızlıklarında
  • Depresyon, anksiyete gibi duygu durum bozukluklarında
  • Detoks sürecinde
  • Diyabette
  • Diz ağrılarında
  • Hipertansiyonda
  • İnfertilite tedavilerinde
  • İşitme problemlerinde
  • Fıtık ve benzeri kas iskelet sistemi rahatsızlıklarında
  • Stres, baş ağrısı, migren rahatsızlıklarında
  • Odaklanma zorluğunda
  • Omurga eklem rahatsızlıkları, sırt ağrılarında
  • Otoimmün hastalıklarda (MS, ülseratif kolit,Chron ,artrit vb)
  • Romatizmal hastalıklarda
  • Sedef hastalığında
  • Sindirim sistemi hastalıklarına ait bulantı, kusma, kabızlık gibi durumlarda
  • Sinüzitte
  • Sivilceli ciltlerde
  • Spor yaralanmalarında
  • Uyku bozukluklarında kupa tedavisi uygulanabilir.

Hacamat Kimlere Uygulanmamalıdır?

Kupa terapisinin çok ileri yaş ve çok küçük yaştaki çocukların yanı sıra hamileler, kan sulandırıcı kullananlar, vücudunda iltihap, cilt hastalığı, kansızlık ve açık yarası olan hastalarda uygulanmaması gerekir.

Hacamat Uygulaması Öncesi Nelere Dikkat Etmek Gerekir?

Hacamattan önce en az 3-4 saatlik açlık olmalı, son 24 saatte hayvansal gıda ve bakliyat tüketilmemeli, cinsel ilişkiye girilmemeli ve çok yorgun olunmamalıdır. Hacamatın uzmanları tarafından uygulanması da son derece önemlidir. Tedavinin süresine ve seansına doktorunuz karar verecektir.

Ankara'da hacamat yaptırmak ve fiyat almak için bize ulaşın

Ankara'da hacamat tedavisi yaptırmak ya da uygulama hakkında bilgi edinmek için bize 0530 134 52 48 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.